Ηλεκτρικά μίνι από τον όμιλο Hyundai
Στο «Συμπόσιο Πράσινων Αυτοκινήτων» που διοργάνωσε ο δημοσιογραφικός οργανισμός αυτοκινήτου της Κορέας (KAJA), το Hyundai Motor Group παρουσίασε τη στρατηγικό της σχέδιο γύρω από τα οικολογικά αυτοκίνητα.
Ακολουθώντας το «BlueOn» της Hyundai, η Kia σχεδιάζει να λανσάρει ένα μίνι ηλεκτρικό όχημα με κυβική αισθητική μέχρι το τέλος του χρόνου. Ο όμιλος στη συνέχεια θα διευρύνει το οικολογικό σχέδιο, ώστε να διαθέτει υβριδικά plug-in μοντέλα, καθώς και πλήρως ηλεκτρικά compact οχήματα.
Το Group επικεντρώνεται προς το παρόν στο επιτυχές λανσάρισμα του μίνι της Kia με το κωδικό όνομα TAM. Ακολούθως, θα παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό μίνι για λογαριασμό της Kia στο πρώτο μισό του 2014 και στο δεύτερο μισό του 2015 για τη Hyundai.
To Hyundai Motor Group επί της παρούσης εξελίσσεται στις πράσινες τεχνολογίες, λειτουργώντας έναν μικρό δοκιμαστικό στόλο Hyundai BlueOn. Λόγος γίνεται για ένα ηλεκτρικό i10 το οποίο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2010. Φορτίζει πλήρως σε 6 ώρες, έχει αυτονομία 140 χλμ. και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.
Με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών της, η Hyundai σκοπεύει να προχωρήσει σε μαζική παραγωγή του Kia TAM, με τον στόχο να ορίζεται στις 2.000 μονάδες μέχρι το τέλος του 2012. Όπως το BlueOn στηρίζεται στο i10, έτσι και το TAM θα βασιστεί στο μίνι της Kia, το Picanto.
Ακολουθώντας το «BlueOn» της Hyundai, η Kia σχεδιάζει να λανσάρει ένα μίνι ηλεκτρικό όχημα με κυβική αισθητική μέχρι το τέλος του χρόνου. Ο όμιλος στη συνέχεια θα διευρύνει το οικολογικό σχέδιο, ώστε να διαθέτει υβριδικά plug-in μοντέλα, καθώς και πλήρως ηλεκτρικά compact οχήματα.
Το Group επικεντρώνεται προς το παρόν στο επιτυχές λανσάρισμα του μίνι της Kia με το κωδικό όνομα TAM. Ακολούθως, θα παρουσιάσει ένα ηλεκτρικό μίνι για λογαριασμό της Kia στο πρώτο μισό του 2014 και στο δεύτερο μισό του 2015 για τη Hyundai.
To Hyundai Motor Group επί της παρούσης εξελίσσεται στις πράσινες τεχνολογίες, λειτουργώντας έναν μικρό δοκιμαστικό στόλο Hyundai BlueOn. Λόγος γίνεται για ένα ηλεκτρικό i10 το οποίο παρουσιάστηκε τον Σεπτέμβριο του 2010. Φορτίζει πλήρως σε 6 ώρες, έχει αυτονομία 140 χλμ. και τελική ταχύτητα 130 χλμ./ώρα.
Με βάση τα αποτελέσματα των δοκιμών της, η Hyundai σκοπεύει να προχωρήσει σε μαζική παραγωγή του Kia TAM, με τον στόχο να ορίζεται στις 2.000 μονάδες μέχρι το τέλος του 2012. Όπως το BlueOn στηρίζεται στο i10, έτσι και το TAM θα βασιστεί στο μίνι της Kia, το Picanto.
Σχόλια