ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Γιατί τα αυτοκίνητα μας δεν ειναι ηλεκτρικά?

Είναι ενδιαφέρον να διαβάσετε αυτό το άρθρο για να καταλάβετε ότι:

αυτό που θα παρουσιαστεί σαν καινούριο στο μέλλον
είναι απλά ένα πνιγμένο παρελθόν

Κάποια σημαντικά στοιχεία για την ιστορία του αυτοκινήτου είναι καλό να τα ξέρουμε όλοι, μια και τα αυτοκίνητα πριν 100-150 χρόνια ήταν πιο φιλικά προς το περιβάλλον γιατί ήταν ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ.!!!
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1834.!!!
Ο Thomas Davenport ανακάλυψε τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα χρησιμοποιώντας μη-επαναφορτιζόμενες μπαταρίες.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1859
Gaston Plante ανακαλύπτει τις επαναφορτιζόμενες μπαταρίες, οξέος-μολύβδου και μπαίνουν οι πρώτες βάσεις για την βελτίωση της αποθήκευσης της ενέργειας των τότε αυτοκινήτων που ήταν κατα βάση ηλεκτρικά.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1889
Thomas Edison κατασκευάζει ένα ηλεκτρικό όχημα χρησιμοποιώντας μπαταρίες αλκαλικές.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1890
William Morrison κατασκευάζει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στο Des Moines που μπορεί να ταξιδεύει για 13 ώρες με μία ταχύτητα 14mph.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1895
Ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων στην Αμερική, νικητή βρήκε το Electrobat II, ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1896
Η εταιρεία του Andrew Riker αρχίζει την κατασκευή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1887
Το πρώτο όχημα με υδραυλικό τιμόνι εμφανίζεται. Είναι ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1899
Το αυτοκίνητο του Camille Jenatzy’s “Jamais Contente’ (ποτέ ικανοποιημένος) θέτει το πρώτο ρεκόρ των 66mph (106χλμ/ώρα) σε ένα αεροδυναμικό αυτοκίνητο που είχε δύο μοτέρ των 12 volt. Η εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι ραγδαία και είμαστε πάνω απο ενα εωνα πριν.!!! Οι περισσότεροι απο εμάς δεν γνωρίζουν καν οτι υπήρχαν ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον 18ο αιώνα είναι άραγε τυχαίο αυτό; Οπως θα δούμε παρακάτω τίποτα δεν ειναι τυχαίο…
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συνεχίζουν την υπεροχή τους και στις αρχές του προηγούμενου αιώνα. Ετος 1900:
Το πρώτο ρεκόρ απόστασης μπαίνει από το αυτοκίνητο της εταιρείας BGS και ασφαλώς ειναι ενα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Οδηγείται συνεχόμενα για 180 μίλια (290 χλμ) με μία μόνο φόρτιση.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1903
Το πρώτο πρόστιμο για υπερβολική ταχύτητα δίδεται σε οδηγό ηλεκτρικού αυτοκινήτου.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1903
Ο Krieger κατασκευάζει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο. Ένα εμπροσθοκίνητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο είχε και βενζινοκινητήρα. Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με υδραυλικό τιμόνι πράγμα πολύ προτοπριακό για την εποχή αυτήΟ Krieger κατασκευάζει το πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο. Ένα εμπροσθοκίνητο ηλεκτρικό αυτοκίνητο το οποίο είχε και βενζινοκινητήρα. Το αυτοκίνητο ήταν εφοδιασμένο με υδραυλικό τιμόνι πράγμα πολύ πρωτοποριακό για την εποχή αυτή. Μάλιστα είναι αξιόλογο ότι πιο πρωτοποριακό ήταν το υδραυλικό τιμόνι από τον ηλεκτρικό κινητήρα για την κίνηση των αυτοκινήτων.
Hλεκτρικά αυτοκίνητα 1930 τελευταία στάση…Αμερική.
Η τεχνολογική πρόοδος των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο οδηγείται σε ξαφνικό τερματισμό, όχι γιατί ακρίβυναν οι μπαταρίες ή ανακάλυψαν ότι η κίνηση με πετρελαιοειδή ήταν καλύτερη.
Αλλά κάτω από το βάρος της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης που διέλυσε οικονομικά τιςκυριότερες οικονομίες του κόσμου.
(Τα καταστροφικά της κύματα τότε όπως και τώρα, έφθασαν και συμπαρέσυραν και την Ελλάδα.)
Η πετρελαϊκή εταιρεία Standart oil πρόγονος των σημερινών 7 αδερφών πετρελαϊκών εταιρειών ήταν μέσα στους κυριότερους ύποπτους για την παγκόσμια αυτή καταστροφή.
Η παγκόσμια οικονομική κρίση του 1929-1933 είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και επίκαιρη σήμερα γιατί έχει αρκετές ομοιότητες με την σημερινή.
Δείτε τα σχετικά ολιγόλεπτα βίντεο με τα αποκαλυπτικά στοιχεία εδω
.
Έκτοτε ολα τα σχέδια για την εξέλιξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων πάγωσαν.
(Δεν λέμε οτι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι πανάκεια αλλά το οτι εξαφανίστηκε τελείως είναι αν μη τι άλλο ενδιαφέρον να το ερευνήσουμε)
Χρηματοδοτήθηκε εκτοτε και επικράτησε μόνο ο κινητήρα με βενζίνη (μηχανή εσωτερικής καύσεως που γνωρίζουμε ολοι σήμερα στα αυτοκίνητα μας, με τις ατέλειωτες βλάβες, τα πολλά αναλώσιμα και κυρίως την μέγιστη βλάβη για την υγεία μας και το περιβάλλον) και οι εταιρείες ηλεκτρικών οχημάτων εξαφανίσθηκαν κάτω από τα χρέη και την δύνη των προβλημάτων της εποχής.
Θυμηθείτε την επόμενη φορά που θα βρεθείτε με το αυτοκίνητο σας στο μποτιλιάρισμα ότι βρίσκεστε ακριβώς πίσω από την εξάτμιση του μπροστινού σας αυτοκινήτου…και τα υπολείμματα της ατελούς καύσης του προπορευόμενου αυτοκινήτου ίσως μπαίνουν εξ ολοκλήρου στην καμπίνα του δικού σας αυτοκινήτου.
Αλλά για να δούμε καλύτερα τις αλλαγές που έγιναν τη δεκαετία του 1930 είναι ενδιαφέρον να δούμε και αυτό που συνέβη στα τότε αεροπλάνα (αερόπλοια) που μέχρι εκείνη τη στιγμή ανυψώνονταν επιτυχώς και κάνανε υπερατλαντικά ταξίδια καίγοντας υδρογόνο (δηλαδή νερό).
Παραθέτουμε ένα μικρό απόσπασμα από το σιτε:
http://www.mikres-aggelies.com/ydrogono.php
Η πρώτη υπερατλαντική πτήση (χωρίς στάσεις) έγινε από το βρετανικό αερόπλοιο R34 το 1919. Οι κανονικές αερογραμμές με αερόπλοια επαναλήφθηκαν τη δεκαετία του 1920 και η ανακάλυψη του ηλίου στις ΗΠΑ, ως μη εύφλεκτο υποσχόταν αυξημένη ασφάλεια, αλλά οι ΗΠΑ αρνήθηκαν να πουλήσουν το νέο αέριο για μια τέτοια χρήση. Γι’ αυτό συνεχίστηκε η χρήση υδρογόνου (νερό = υδρογόνο + οξυγόνο) στα αερόπλοια, μέχρι το περίφημο δυστύχημα του αερόπλοιου Hindenburg πάνω από τη Νέα Υερσέη στις 6 Μαΐου του 1937. Το επεισόδιο μεταδόθηκε ζωντανά από το ραδιόφωνο και κινηματογραφήθηκε. Η ανάφλεξη διαρροής υδρογόνου προβλήθηκε αμέσως και  ευρέως από τα ΜΜΕ ως η αιτία του δυστυχήματος, αλλά πιο προσεκτικές έρευνες που έγιναν αργότερα έδειξαν πως η αιτία ήταν η ανάφλεξη του υφάσματος με επικάλυψη αλουμινίου, που χρησίμευε σαν περίβλημα, από στατικό ηλεκτρισμό. Όμως η δυσφήμιση του υδρογόνου από τα ΜΜΕ της εποχής, ως ανυψωτικού αερίου από το συμβάν είχε γίνει και ήταν καταλυτική. Αμέσως διακόπηκε η χρήση αερόπλοιων εις όφελος των βαρύτερων του αέρα αεροπλάνων, που όμως, στην πραγματικότητα ποτέ δεν εγγυήθηκαν τη σχετικά ανώτερη ασφάλεια των αερόπλοιων (έστω και υδρογόνου δηλαδή νερού), που είχαν μόλις ένα δυστύχημα σε 30 χρόνια πτήσεων.
ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΟΥ 1929-1933 ΟΠΟΥ ΑΝΕΤΡΕΨΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΠΙΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΠΡΟΣ ΧΑΡΙΝ ΤΩΝ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΑΤΕΛΟΥΣ ΚΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΩΝ ΡΥΠΩΝ (ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΜΑΣ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΕΙΔΗ). ΕΤΣΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΝΑ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΗΣ ΙΔΙΑΣ ΕΠΟΧΗΣ. ΕΝΑ ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ ΕΣΒΗΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΥΡΥΤΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ ΜΕ ΠΑΡΑΓΩΓΑ ΤΟΥ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΥ.
Βλέπεις το υδρογόνο (δηλαδή το νερό) και η ηλεκτρική ενέργεια δεν μπαίνουν εύκολα και δεν χειραγωγούνται μέσω του χρηματιστηρίου και είναι πηγές ενέργειας που μπορεί να παράγει κάποιος με την πρώτη ύλη να υπάρχει σε κάθε χώρα και οχι σε συγκεκριμένες υποανάπτυκτες χώρες των οποίων μπορείς να δεσμεύσεις την παραγωγή με συμβόλαια και να χειραγωγήσεις με διάφορους τρόπους.
Φαντάζεστε που θα ήταν ενεργειακά η Ελλάδα με τα πολλά ποτάμια αν από τότε εγκαθιστούσενεροηλεκτρογεννήτριες (υδρογεννήτριες) για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος αντί τις γνωστές ακριβές και ρυπογόνες ηλεκτρογεννήτριες υγρών και ορυκτών καυσίμων που προμηθεύεται η ΔΕΗ μέχρι σήμερα.
Εξ αυτών των γεγονότων οι πετρελαικές εταιρείες και οι τράπεζες μεγάλωσαν και εξαπλώθικαν σαν τεράστια χταπόδια πάνω απο ολα τα έθνη όπως βλέπουμε ολοι σήμερα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ηλεκτρικών οχημάτων της εποχής οδηγήθηκαν σε πτώχευση και εξαφανίσθηκαν κάτω από το βάρος των οικονομικών προβλημάτων η οδηγήθηκαν στον πλήρη έλεγχο των τραπεζών.
ΕΙΝΑΙ ΑΡΑΓΕ ΤΥΧΑΙΕΣ ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΜΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΤΟΥ 1930; ΠΙΣΤΕΥΤΕ ΟΤΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΣΒΗΣΑΝ ΤΥΧΑΙΑ;
Είναι άραγε και η σημερινή οικονομική κρίση τυχαία η προμελετημένη και από χρόνια σχεδιασμένο γεγονός, όπως και τότε (σύμφωνα πάντα με τις μαρτυρίες της εποχής);
(Ισως στο πέρασμα της και η σημερινή οικονομική κρίση καταστρέψει επιχειρήσεις και τεχνολογίες που θα μπορούσαν ν άλλαζαν τον κόσμο προς το καλύτερο. Ας μην ξεχνάμε την πληθώρα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που σχεδίαζαν ξανα για το επόμενο διάστημα οι αυτοκινητοβιομηχανίες)
Για να καταλάβετε ποιές τεχνόλογίες επιδοτήθικαν εκ τοτε και πως, ειναι ενδιαφέρον το ακόλουθο απόσπασμα: (1946 απονεμήθηκε στο Χένρυ το βραβείο του Αμέρικαν Ωτομότιβ Γκόλντεν Τζούμπιλυ Jubilee για την τεράστια συνεισφορά του στην αυτοκινητοβιομηχανία ενώ αργότερα τον ίδιο χρόνο το Αμερικάνικο Ινστιτούτο Πετρελαίου (Αμέρικαν Πετρόλεουμ Ίνστιτιουτ) του απένειμε το πρώτο χρυσό μετάλλιο, ετήσιο βραβείο για τη σημαντική συνεισφορά του στο καλό της ανθρωπότητας…Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δηλαδή δεν αποσκοπούν στο καλό της ανθρωπότητας;)
Περισσότερες πληροφορίες και ολόκληρο το άρθρο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αλλά και φωτογραφίες με ηλεκτρικά αυτοκίνητα 100 ετών παρακαλώ!!! μπορούμε να δούμε εδώ:
Σχόλια: Και πως ν αντισταθεί η αυτοκινητοβιομηχανία στους διεθνείς τραπεζίτες και τις πετρελαικές εταιρείες, όταν όπως φαίνεται από τα σχετικά βίντεο έλεγχαν μέσω των ΜΜΕ και του τραπεζικού συστήματος ακόμα και την γενικότερη οικονομία της χώρας και την οδηγούν σε οικονομική φούσκα. Στην συνέχεια πετάνε αυτή και τους πολίτες της γυμνούς στους -30 C της οικονομικής κρίσης που οι ίδιοι κάθε φορά προκαλούν;
Είναι απίστευτο να συνειδητοποιεί κάποιος ότι η τεχνολογία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που εμφανίζεται σαν καινούρια σήμερα είναι απλά και μόνο η συνέχεια αυτής που θάφτηκε για 100 περίπου χρόνια προς όφελος των συμφερόντων λίγων εις βάρος της υγείας και της οικονομικής ευημερίας  των πολλών αλλά και ολοκλήρου του πλανήτη που μας φιλοξενεί.
ΟΥΤΕ ΤΑ ΖΩΑ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΟΣΟ ΟΙ ΛΙΓΟΙ ΑΥΤΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΗΜΑ.
Με την οικονομική κρίση που συνοδεύει σήμερα την επανεμφάνιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων είναι και πάλι δύσκολη η γρήγορη εξέλιξη τους μια και δεν υπάρχει ευημερία και ανάπτυξη που θα βοηθούσε στις μαζικές πωλήσεις των αρχικά ακριβών ηλεκτρικών αυτοκινήτων ώστε να εξελιχθούν και να βελτιωθούν αλλά και να πέσει το κόστος τους.



Πολύ σπουδαίο είναι επίσης ότι στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα 100+ ετών το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να δουλέψουν σήμερα όπως τότε, είναι ν αλλάξεις ενα σετ μπαταρίες…στα βενζινοκίνητα;




Το διαβάσαμε από το: ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ: Γιατί τ αυτοκίνητα μας δεν ειναι ηλεκτρικά; http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2013/03/blog-post_459.html#ixzz2P4v5Ei2k

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις